Szünetet tartunk, várunk vissza a következő szezonban!
|
1. Általános meghatározások és hatályosság
Jelen ÁSZF a BrunchBalaton Kft. (a továbbiakban: „Szolgáltató”)által működtetett brunchbalaton.hu online webáruházban (a továbbiakban: „Webáruház”) elérhető élelmiszerek házhozszállítás útján történő megrendelésének (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) feltételeit, valamint az azzal összefüggő lényeges körülményeket tartalmazza.
Az ÁSZF elfogadása előfeltétele a Webáruházon keresztül elérhető Szolgáltatás igénybevételének, azaz a megrendelések leadásának és a vásárlásnak. A vásárló a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF dokumentumot, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót is. Ez a tájékoztató a jelen ÁSZF szerves részét képezi. A brunchbalaton.hu oldalon érhető el.
Az ÁSZF a Webáruház napi működését, illetve a Szolgáltató által a szolgáltatás nyújtásával összefüggő jogokat és kötelezettségeket szabályozza, továbbá tartalmazza a jog- és jogorvoslati lehetőségeket.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF tartalmát bármikor megváltoztassa; az esetleges módosításokról a honlap nyitó oldalán rövid értesítést tesz közzé, és a módosítás a közzététel időpontjától lép hatályba. A változások elfogadása a Webáruház további használatával automatikusan megtörténik.
2. A Szolgáltató adatai
A Webáruház üzemeltetője: BrunchBalaton Kft.
Székhely: 2626 Nagymaros Rigó-hegy utca 75
Adószám: 32809633-1-13
E-mail: info@brunchbalaton.hu
Telefon: 0620-617-9042
A Szolgáltató felelőssége kizárólagosan az általa biztosított szolgáltatásra és a kapcsolódó jogi megfelelőségre terjed ki.
3. A Szolgáltatás tárgya és feltételei
A Webáruházban elérhető élelmiszerek házhozszállítása, melyhez Vásárló ajánlatot tehet a termékek kiválasztásával és a rendelés véglegesítésével. A szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló a rendelést leadja, és azt a Szolgáltató nyugtázza visszaigazolással.
A szerződés nyelve magyar, és a szerződéses jogviszony a magyar jog hatálya alá tartozik. A megrendelés leadását követő legkésőbb 5 percen belül a Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolást küld, melyben megerősíti a rendelést. A szerződés akkor tekintendő létrejöttnek, amikor a Vásárló által küldött ajánlatot a Szolgáltató visszaigazolja.
4. A megrendelés és a szerződés létrejötte
A megrendelés elektronikus úton, a Webáruház felületén, a „Megrendelem” gomb megnyomásával történik. A Vásárló köteles a megrendeléskor pontos és hiánytalan adatokat megadni, különös tekintettel a szállítási és elérhetőségi adatokra, mivel a Szolgáltató felelősséget nem vállal a pontatlan, hibás adatokból eredő problémákért.
A Szolgáltató a megrendelés megerősítésével küldi meg a visszaigazolást és a teljesítési feltételeket. A szerződés kizárólag magyar nyelven érvényes, az elektronikus visszaigazolásban foglaltak szerint jön létre.
5. Árak és fizetési feltételek
Az árakat bruttó árakként, forintban, magyarországi jogszabályok szerint kerülnek megjelenítésre. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák.
A megrendelt termékek végösszege a rendelés összesített ára, amely minden költséget tartalmaz, a szállítási díj kivételével. A szállítási díj külön tételként kerül megjelenítésre, melyről a Vásárló a fizetés előtt tájékoztatást kap. A szállítási díj a Szolgáltató által kiállított számlán is pontosan feltüntetésre kerül.
A fizetési mód: Online fizetés.
A megrendelés leadásával egyidejűleg az online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1”Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani. Hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.
6. A Szolgáltatás teljesítése
7. Elállás, felmondás és szavatosság
Elállás, felmondás
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§.alapján nem illeti meg a fogyasztót az elállási joga, mivel a szolgáltatás tárgya gyorsan romló élelmiszer vagy minőségét rövid ideig megőrző termék illetve olyan zárt csomagolású termék, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
A fenti jogszabályhely alapján a 14 napos elállási jog nem gyakorolható, mivel a Szolgáltató kínálatában romlandó termékek találhatók.
Amennyiben a Vásárló a szerződést, annak teljesítése előtt indokolás nélkül felmondja (nem veszi át a megrendelt terméket), tudomásul veszi, hogy az ebből eredő kárért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Szavatosság
A Vásárló hibás teljesítés esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Ptk. 6:157. §-a alapján a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
A Szolgáltató termékkínálatában gyorsan romló élelmiszereket forgalmaz, melyeknek szavatossági ideje a termék fogyaszthatósági határidejével egyezik meg. Az élelmiszerek fogyaszthatósági ideje csak akkor tekinthető érvényesnek, ha a megvásárolt termék bontatlan és sértetlen.
A Vásárlónak mindig követni kell a gyártók tárolásra vonatkozó útmutatásait, különösen a hőmérséklettel és a termék felbontás utáni felhasználásával kapcsolatban.
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul jelezni az info@brunchbalaton.hu email címre küldött levéllel. A levélben megjelölve a hiba okát, és a megrendeléssel kapcsolatos információkat, mint vásárláskor megadott e-mail cím és név.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató által a weboldalon forgalomba hozott termékek ezen körbe nem tartoznak, így a Szolgáltató a termékekre jótállást nem vállal.
A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Vásárló a terméket átveszi.
8. Panaszkezelés és jogorvoslat
A Vásárló bármilyen panasza vagy reklamációja esetén köteles az esetet írásban jelezni az info@brunchbalaton.hu email címre küldött levelével. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató harminc (30) napon belül köteles érdemben megválaszolni, és megtenni a szükséges intézkedéseket.
Jogorvoslati lehetőségek:
9. Szerzői jogok
A Webáruház és annak tartalma szerzői jogi védelem alatt áll. Bármilyen részletének letöltése, többszörözése, feldolgozása vagy értékesítése kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával történhet.
A Szolgáltató fenntart minden jogot a Webáruházra, a tartalmára, képekre és szövegekre vonatkozóan. A Webáruházban megjelent tartalom szerzői jogi védelem alatt áll, és annak jogtalan felhasználása jogi következményeket vonhat maga után.
10. Záró rendelkezések
Függelék: Törvényi hivatkozások
Adatkezelés
Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Jótállás
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
Szerzői jogok
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keret
Az oldalon a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket és hasonló technológiákat használunk, amelyek segítenek például megjegyezni a beállításaidat vagy elemezni, hogyan használod az oldalt. Ha hozzájárulsz, ezek alapján jobb szolgáltatást tudunk nyújtani. Ha nem járulsz hozzá, előfordulhat, hogy bizonyos funkciók nem működnek tökéletesen.